NETSCOUT to Report Fourth-Quarter and Year-End 2016

Financial Result Announcements on May 5

WESTFORD, Mass., 19 avril 2016 NetScout Systems, Inc. (NASDAQ: NTCT) plans to announce its fourth-quarter and fiscal year-end 2016 financial results for the period ended 31 mars 2016 on jeudi, 5 mai 2016 at approximately 7:30 a.m. ET.  NetScout will host a corresponding conference call and live webcast on the same day at 8:30 a.m. ET.

The number for the conference call is (785) 424-1052. The conference call ID is NTCTQ416. A replay of the call will be available after 12:00 p.m. ET on May 5 for approximately one week.  The number for the replay is (800) 695-2122 for U.S./Canada and (402) 530-9027 for international callers.  A live webcast of the conference call will be available on the Company's website at http://ir.netscout.com/phoenix.zhtml?c=92658&p=irol-calendar.

A propos de NETSCOUT SYSTEMS, INC.

NetScout Systems, Inc. (NASDAQ : NTCT) est le leader sur le marché de solutions de service en temps réel d’assurance et de cybersécurité pour les plus exigeants réseaux de fournisseurs de services, entreprises et gouvernements d’aujourd’hui. La technologie Adaptive Service Intelligence (ASI) de NETSCOUT surveille l’environnement de prestation de service pour identifier les problèmes de performances en continu et donner un aperçu des menaces à la sécurité sur le réseau, aidant les équipes à résoudre rapidement les problèmes qui peuvent provoquer des perturbations de l’activité ou avoir une incidence sur l’expérience de l’utilisateur. NETSCOUT offre une visibilité inégalée sur le service et protège l’infrastructure numérique qui soutient notre monde connecté. Pour en savoir plus, rendez-vous sur www.netscout.com

©2016 NETSCOUT SYSTEMS, INC. Tous droits réservés. NetScout and the NetScout logo are registered trademarks of NetScout Systems, Inc. and/or its subsidiaries and/or affiliates in the USA and/or other countries.

Andrew Kramer
Vice President of Investor Relations